Zielona szkoła - Świeradów Zdrój i okolice

Categories: | Author: Emilia Ziółkowska | Posted: 2015-09-09 | Views: 1207

W dniu 16 czerwca wczesnym rankiem wyruszyliśmy autokarem na południe Polski. Pierwszym punktem wycieczki był spacer po wrocławskim Zoo. Na wszystkich największe wrażenie wywarło Afrykanarium, w którym podziwialiśmy przepiękne zwierzęta wodne. Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy w dalszą podróż. Wieczorem dotarliśmy do Świeradowa Zdroju, gdzie zakwaterowaliśmy się w pensjonacie Fortuna.

W drugim dniu zielonej szkoły wyruszyliśmy na wyprawę po Górach Izerskich. Szlak wiódł przez Rozdroże Izerskie, Chatę Górzystów, Polanę Izerską do Świeradowa Zdroju. Trzeciego dnia wycieczki pojechaliśmy do Czech,do miasta Liberec.Tam, z punktu widokowego Jeszczed podziwialiśmy panoramę miasta i okolicznych gór. Następnie "wyszaleliśmy" się w parku wodnym i centrum rozrywki "Babylon". Ostatniego dnia zielonej szkoły wjechaliśmy koleją gondolową na Izerski Szczyt oraz zwiedzaliśmy Świeradów Zdrój. Następnie udaliśmy się w powrotną podróż. Wszyscy wróciliśmy do domu zdrowi i w dobrych humorach.