Wycieczka nad morze - Łeba

Categories: | Author: Emilia Ziółkowska | Posted: 2018-09-26 | Views: 652

W dniach 12 - 15 czerwca udaliśmy się na wycieczkę nad Morze Bałtyckie. Po drodze zatrzymaliśmy się w Żninie. Stamtąd wyruszyliśmy kolejką do Wenecji, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Kolei Wąskotorowej oraz ruiny średniowiecznego zamku z XIV w. Wieczorem, po zakwaterowaniu w pensjonacie "Lucyna" udaliśmy się na plażę.Dla niektórych z nas był to niesamowity widok i wrażenie, gdyż pierwszy raz zobaczyli morze. Następnego dnia udaliśmy się na latarnię morską Stilo, skąd mogliśmy podziwiać przepiękne widoki na morze, wydmy i okoliczne lasy. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Sea Park w Sarbsku. Tam poznawaliśmy florę i faunę mórz i oceanów oraz kulturę i historię Pomorza. Było tam mnóstwo atrakcji, a największą z nich był pokaz fok i uchatek, które wykonywały przeróżne sztuczki.Kolejny dzień pobytu to wyprawa na słynne ruchome wydmy. Był to dzień aktywnego wypoczynku i plażowania. Ostatniego dnia udaliśmy się do portu w Łebie, skąd wyruszylismy statkiem pirackim na rejs po Bałtyku. Niestety był to ostatni punkt naszej wycieczki, po którym udaliśmy się w podróż do domu.

DZIĘKUJEMY SIOSTRZE DYREKTOR za wycieczkę i z niecierpliwością czekamy na kolejną