Login
Złota myśl

Rok szkolny 2020/2021
Image: Toruń - wycieczka

W dniach 22 -23 września wychowankowie z s. Dyrektor i wychowawcami wyjechali na wycieczkę do Torunia. W czasie wycieczki zwiedzali miasto, gdzie zobaczyli Rynek Starego Miasta, Dwór Artusa, Dom Mikołaja Kopernika, Katedrę św. Janów, Krzywą Wieżę, ruiny Zamku Krzyżackiego z salą strachu. Zwiedziliśmy także Muzeum Piernika, gdzie uczestniczyliśmy w warsztatach i upiekliśmy własne pierniki. Wieczorem odbył się spacer Bulwarami Filadelfijskimi. Drugiego dnia uczestnicy wycieczki udali się na spektakl w Planetarium pod tytułem "Cudowna podróż". Na zakończenie była wizyta w Domu Legend Toruńskich, gdzie była możliwość wysłuchania kilku legend toruńskich oraz aktywnego udziału w przedstawianych przez aktorów legendach. Wieczorem wszyscy zadowoleni wróciliśmy do Ostrowa Wlkp. Z całego serca DZIĘKUJEMY SIOSTRZE DYREKTOR za zorganizowanie wycieczki

Zobacz galerię zdjęć

Image: Msza św. na rozpoczęcie roku szkolnego

Czas wakacji i urlopów nieubłaganie zmierza ku końcowi. Przed nami nowy rok szkolny i katechetyczny. Wiele osób nie może się doczekać spotkania z przyjaciółmi i nauczycielami, wychowawcami. Są też tacy, którzy nie chcą wracać do szkolnych ławek i słyszeć dźwięku dzwonka. Jednak człowiek uczy się przez całe życie, czy to lubi czy nie. I tylko dzięki dobrze przyswojonej wiedzy można osiągnąć bardzo dużo. Niech początek roku szkolnego będzie dla wszystkich uczniów, ale także dla nauczycieli, czasem radosnym i spokojnym. Zobacz galerię zdjęć   Read More...

Dnia 11 września w świetlicy odbyło się pierwsze w tym roku szkolnym spotkanie z rodzicami. Siostra Dyrektor serdecznie powitała wszystkich przybyłych oraz zapoznała ich z obowiązującymi zasadami, które obowiązują podczas pandemii COVID - 19. Nastepnie rodzice mieli możliwość rozmowy z wychowawcami grup.

Image: Spotkanie w Duchu Religijnym - Modlitwa Pańska

Witam, Drogi przyjacielu!
Temat naszych całorocznych spotkań w Duchu Religijnym w naszym Ośrodku dla dzieci i młodzieży dotyczyć będzie modlitwy „Ojcze nasz” nazywanej też modlitwą Pańską. Codziennie powtarzamy słowa modlitwy „Ojcze nasz, któryś jest w niebie, święć się Imię Twoje, …”.  Ale czy zastanawialiśmy  się co znaczą tak naprawdę wypowiadane przez nas słowa. Uczniowie często widzieli modlącego się Jezusa. Dlatego prosili: „Panie, naucz nas się modlić”. Wtedy Jezus nauczył ich tej modlitwy, która pozostała przez wieki do dziś pierwszą modlitwą chrześcijan, modlitwa Ojcze nasz. Zobacz galerię zdjęć